صادق زیباکلام که به نگاه سیاسی به مسائل فرهنگی و اجرایی کشور مشهور است، به بیلبوردهای رمضانی امسال در تهران انتقاد کرده است. این کارشناس سیاسی تاکید کرده است شهرداری باید بودجه‌اش را برای خدمات شهری هزینه کند، نه ترغیب مردم به دینداری!  این در حالی است که سال گذشته، شهرداری اصلاح‌طلب تهران، با ۹۹۷ طرح رمضانی به استقبال این ماه مبارک رفته بود.

رویه‌ای که در سال‌های گذشته برای ارتقای فضای فرهنگی شهر معمول بوده و الزاما به ماه مبارک رمضان و تبلیغ دینداری ارتباط ندارد. در تهران، شرکت‌های متولی رسانه‌های محیطی شهر، موظف هستند که سالیانه ۱۵ درصد از ظرفیت تبلیغاتی خود را به فرهنگسازی و آموزش اختصاص بدهند. تبلیغات فرهنگی، تبلیغاتی است که جنبه اطلاع‌رسانی عمومی، ملی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی دارد و کارکرد تجاری ندارد.

گزارش: تحریریه همشهری‌آنلاین

تدوین: محمود دانش‌آموز

کد خبر 670287
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha